reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzka Čaplová

Zuzka Čaplová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcem dať svetu všetko...ale obávam sa, že svet mi nedá to ,čo očakávam. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Mojich 7 želaní

Zuzka Čaplová

Mojich 7 želaní

Nechcem nariekať nad tým , čo nemám. A ani sa vyťahovať tým, čo mám. Je to o prianiach. O tom , čo by som chcela v živote dokázať, vidieť, zažiť...

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 897x
  • 15
Hľadám slušného chalana. Zn: SÚRNE

Zuzka Čaplová

Hľadám slušného chalana. Zn: SÚRNE

Keď je Vaša známa slobodná ešte v päťdesiatke - je to divné. Keď je Váš známy slobodný v päťdesiatke - užíva si života a svoju slobodu vníma ako víťazstvo.  Ja nemám 50! Tak prečo je ostatným divné ,že som single???

  • 3. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 959x
  • 118
Apríl – mesiac nepríjemných ľudí? č.2

Zuzka Čaplová

Apríl – mesiac nepríjemných ľudí? č.2

Dlho som rozmýšľala, či tento článok zverejním. Ide totiž o hádku s mojou najlepšou kamarátkou. Bála som sa, že si to náhodou prečíta. Ale potom mi došlo –veď čo, nech si prečíta. Možno konečne pochopí čo sa odohráva v mojej hlave....

  • 30. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 924x
  • 34
Apríl – mesiac nepríjemných ľudí?

Zuzka Čaplová

Apríl – mesiac nepríjemných ľudí?

Čo som komu urobila...Tento mesiac akoby sa vrece roztrhlo s bezočivými, agresívnymi a nepriateľskými osobami. Začalo to naozaj podarenou návštevou mojej pani doktorky a skončilo hádkou s mojou „ najlepšou“ kamarátkou. Mala by som si vyberať priateľov lepšie....

  • 29. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu